Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.sandalon.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών τις οποίες αναρτά, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει γρήγορα και εύκολα. Σκοπός του www.sandalon.gr είναι να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, που περιγράφεται αναλυτικά στη συνέχεια. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε τα προϊόντα εφόσον τηρήσετε την ακόλουθη διαδικασία. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εσείς ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εσάς πρόσωπο, παρέλαβε τα προϊόντα. Η ως άνω προθεσμία των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των αγορασθέντων αγαθών. Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει περισσότερα από ένα αγαθά με μία παραγγελία και τα οποία παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού της παραγγελίας. Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλετε να ενημερώσετε την επιχείρησή μας, (Πραξιτέλη Κονδύλη 55, Αρχαία Ολυμπία, T.K. 27065, τηλ. 2624023411, ηλ. διεύθυνση www.sandalon.gr), για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, με την αποστολή έγγραφης και σαφούς δήλωσης υπαναχώρησης μέσω του συμβατικού ή του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου.

Επιστροφές Προϊόντων

Στην περίπτωση λάθους της επιχείρησής μας

Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με το κατάστημά μας, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στο κατάστημα καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν το κατάστημά μας αρκεί, κατόπιν συνεννοήσεως, να τηρείται ο προτεινόμενος από την επιχείρηση τρόπος επιστροφής.

Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της επιχείρησής μας. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εκείνος ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εκείνον πρόσωπο, παρέλαβε τα προϊόντα. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις: α. το Έντυπο Επιστροφής που αποστέλλεται online μέσω του Ιστότοπου ή άλλη ρητή δήλωση της απόφασης υπαναχώρησης από τη Σύμβαση πρέπει να έχουν συμπληρωθεί σωστά και να έχουν σταλεί στον Πωλητή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την φυσική παραλαβή των αγορασθέντων αγαθών ή τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού της παραγγελίας. β. τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί ή πλυθεί. Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί. γ. τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία και να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο, δ. τα προϊόντα προς επιστροφή πρέπει να παραδίδονται στον μεταφορέα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από τη στιγμή της κοινοποίησης στον Πωλητή της απόφασής υπαναχώρησης από τη Σύμβαση, ε. τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν υποστεί ζημιές. Το δέμα επιστροφής θα πρέπει να συσκευαστεί σωστά ώστε να μην δημιουργηθούν φθορές, κατά την μεταφορά, στο προϊόν ή την συσκευασία. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η επιχείρηση για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση θα αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Ο καταναλωτής οφείλει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε στην εταιρεία το αίτημά του για υπαναχώρηση, να επιστρέψει το/τα προϊόν/τα, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας παραγράφου. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε δεκατέσσερεις (14) μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην επιχείρηση το τίμημα από την Τράπεζα, η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα που πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα

Γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την επιχείρησή μας. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από την επιχείρηση που παρέχει την εγγύηση ισχύουν τα ακόλουθα: Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε μέσω courier είτε στο κατάστημά μας. Στις περιπτώσεις επιστροφής, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την επιχείρησή μας και η επιχείρηση βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος. Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την επιχείρηση άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρησης πλέον. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της επιχείρησης προς τον πελάτη. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής του συσκευασίας

Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Εκπτωτικά προϊόντα

Στα προωθούμενα προϊόντα (με έκπτωση) δεν γίνονται αλλαγές/επιστροφές.

*Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία σας. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

**Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το κατάστημά μας έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας, κατά τη διαδικασία που αναφέρεται στο παρόν.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: Πραξιτέλη Κονδύλη 55, Αρχαία Ολυμπία, T.K. 27065, τηλ. 2624023411

Πολιτική Αλλαγής των Προϊόντων

Στο κατάστημά μας έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ή λάβατε ως δώρο και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο. Οι αλλαγές γίνονται δεκτές όλες τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδος και εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση προσωπικής αγοράς, θα πρέπει να έχετε μαζί σας οπωσδήποτε το παραστατικό, απόδειξη ή τιμολόγιο. Όταν πρόκειται για δώρο, είναι απαραίτητη η κάρτα αλλαγής, που περιέχει η συσκευασία δώρου. Όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης επιβαρύνουν τον πελάτη. Το προς επιστροφή προϊόν, θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, τόσο το ίδιο, όσο και η συσκευασία του και οι ειδικές σημάνσεις του (καρτελάκια). Σε αντίθετη περίπτωση, δεν μπορεί να γίνει δεκτό ως επιστρεφόμενο είδος. Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με ίδιου κωδικού προϊόν ή ίσης ή μεγαλύτερης αξίας καταβάλλοντας στην επιχείρηση τη χρηματική διαφορά. Η επιστροφή χρημάτων από την επιχείρηση δεν είναι δυνατή.

Δικαίωμα Ακύρωσης Παραγγελίας

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις: Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του e-shop μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από το κατάστημα.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

*Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων στο φυσικό μας κατάστημα

Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο του καταστήματος (μαζί με την απόδειξη αγοράς) και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας καταβάλλοντας στην επιχείρηση τη χρηματική διαφορά.

Αποστολή προϊόντος

Εφόσον έχει προηγηθεί η έγγραφη ενημέρωση της επιχείρησή μας, (συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν με συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του καταστήματός μας, εφόσον πρόκειται για δική μας υπαιτιότητα ή με οποιονδήποτε τρόπο αποστολής εφόσον η αποστολή γίνεται με δική σας επιθυμία. Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν καθώς επίσης και την απόδειξη αγοράς. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως εξηγείται αναλυτικά στο παρόν. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

Έντυπο υπαναχώρησης

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με απλή επιστολή στην οποία θα πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία του παραστατικού (αριθμός, ημερομηνία, όνομα), η περιγραφή το προϊόντος για το οποίο ασκείται η υπαναχώρηση καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του υπαναχωρούντος.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2624023411, είτε μέσω e-mail στο [email protected].